Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

środa, 31 maja 2017

ZED, EDS, kończymy miesiąc świadomości...

Witam Was serdecznie. Dzisiejszy post to będzie króciutka informacja. Dziś mamy ostatni dzień maja, a to oznacza, że kończy nam się miesiąc świadomości o Zespole Ehlersa - Danlsa (ZED lub jak wolicie EDS). Pamiętajcie o tym nie tylko w maju, ale i każdego dnia, bo jest to choroba, która ma różne oblicza. Może być ostra postać, z różnymi komplikacjami, ale może być łagodniejsza i w dodatku w ciągu, życia chorego mogą zmieniać się objawy, więc nigdy nie wiadomo co nas czeka. Życzę Wszystkim Jak najlepszego samopoczucia.
Na tym kończę dzisiejszą wzmiankę. Już jutro wizyta w poradni endokrynologicznej i przekonamy się jak pracują moja przysadka i nadnercza. W piątek wizyta w poradni leczenia bólu i czekają mnie nakłucia na punkty spustowe, zobaczymy jak to będzie, bo opinie słyszałam różne, liczę na to, że pomoże.
Zapraszam do odwiedzania mojego bloga i komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz