Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

czwartek, 11 maja 2017

Po wizycie na SOR...

Witam Was serdecznie. Mam chwilę kiedy daję radę funkcjonować, dlatego postanowiłam napisać posta którego Wam obiecałam. Zatem rozpoczynam. W poniedziałek około godziny 17. pojechałam do jednego z Warszawskich szpitali na SOR wiedząc, że Moja Pani neurolog będzie akurat miała dyżur. Ponieważ moje objawy z kręgosłupem nadal nie ustąpiły zdecydowałam się to zbadać.
Po zrobieniu prześwietlenia kręgosłupa szyjnego i piersiowego, okazało się, że kręgosłup szyjny ma niewielkie skrzywienie, natomiast w części kręgosłupa piersiowego pojawiło się mocne skrzywienie boczne. Do tego pani doktor zastanawiała się, że powinnam zrobić badanie rezonansu kręgosłupa piersiowego i zdjęcia RTG kręgosłupa szyjnego, ale specjalistyczne w ruchu, ponieważ tylko takie zdjęcie pokaże czy występuje wiotkość w kręgosłupie szyjnym , bo takie objawy mogą być przy EDS (byłam mocno pod wrażeniem, że pani doktor po mojej wizycie w porani postanowiła zdobyć wiedzę na temat ZED), Do tego na dyżurze pani neurolog zleciła mi badania krwi standardy morfologia, i elektrolity- sód, potas, wapń. I jak elektrolity są prawidłowe, tak morfologia, a w szczególności hemoglobina jest zaniżona i mam zmienione żelazo.
Następnie po konsultacji  w tym jednym szpitalu dostałam zalecenie zgłoszenia się na konsultację na inny SOR w pobliżu (kilka ulic dalej). do ortopedy.
Tam zostałam nawet szybko przyjęta jeśli porównać wszystkie dyżury ortopedyczne. Po wywiadzie o obejrzeniu moich zdjęć pan doktor uznał, że podczas kontuzji doszło, albo do zerwania przyczepu mięśnia, albo do naderwania i dlatego boli...
Ogólnie zalecenia po obu wizytach na SORach lekarze zalecili mydokalm forte,do tego zmiana żelaza, i jeszcze jeden lek wpływający na to, że mięśnie nie będą tak napięte i lek przeciwbólowy (postaram się jak najszybciej dodać nazwy tych lekarstw, ale musiałabym wstać z łóżka i zapalić światło, a nie mam na to siły).
Kolejnym zaleceniem są ciepłe kąpiele, rozgrzewanie i leżenie w łóżku, w pozycji odciążającej kręgosłup.
Na  tym będę powoli kończyła kolejnego posta. Mam nadzieję, że są one wystarczająco interesujące, że będziecie chcieli tu jak najszybciej i najczęściej zaglądać. Zapraszam Was, do czytania, komentowania... Już wkrótce pojawią się następne posty, nie chcę sztucznie wymyślać tematów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz