Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

wtorek, 7 marca 2017

Poszpitalna kontrola u endokrynologa



Witam Was serdecznie. W dniu dzisiejszym odebrałam wyniki badań z przed tygodnia które są nie koniecznie ciekawe, prolaktyna to norma, ale przez bromergon, natomiast mam za niski testosteron, mam prawidłowy wynik glukozy, ale już insuliny za wysoki pomimo zwiększenia dawki glukofage z 500 na 750 . Po za tym powiedziałam pani doktor, że poziom witaminy D wzrósł tylko o 2 więc zmieniła mi leki zobaczymy co to da. Zmniejszyć mam dawkę sterydów bo zaczynam przybierać na wadze a tego się bardzo obawiam, no i oczywiście te bóle głowy mogą być spowodowane zatrzymywaniem wody, chociaż ja nie czuję różnicy.
Po za tym dowiedziałam się, że lekarka z odziały dzwoniła do mojej pani doktor z wynikami co wykazały podczas mojego pobyty  na oddziale. Więc były w ciągłej konsultacji. a o pani doktor z poradni mam spore zaufanie. następna wizyta 01.06.2017r. więc znowu między pacjentami, ponieważ pani doktor uznała że wymagam częstszych wizyt, bo ze mną ciągle coś się dzieje a wyniki nie są dobre. Teraz dzień lub dwa przerwy i trzeba wrócić do spraw onkologicznych. Ale jak to rozegrać. Byłoby chyba najlepiej, gdyby Ktoś poszedł z tym moim zleceniem i pobrał mi odmowy leczenia. bo mnie na wózku to rozpoznają bo jednak rzucam się w oczy. Jeszcze pomyślę.
Może Wy macie jakieś pomysły?
Zapraszam do odwiedzania, pisania,komentowania, obserwowania mojego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz