Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

wtorek, 21 marca 2017

Prywatne badania kreatyniny przed rezonansem

Witam Was serdecznie. W dniu dzisiejszym robiłam badanie kreatyniny z surowicy krwi przed badaniem rezonansu magnetycznego. Badanie zrobiłam prywatnie w laboratorium przy szpitalu Orłowskiego w Warszawie w laboratorium Alab. kiedy poszłam na pobranie krwi powiedziałam, że chcę zrobić badanie kreatyniny przed rezonansem i zapłaciłam 12,80. jedna z Pań wystawiła mi zlecenie i  dała numerek, żebym mogła odebrać wynik albo przez internet, albo w laboratorium. Teraz kiedy odebrałam wynik okazało się że zrobiono mi dwa badania w tej cenie i na szczęście wyniki są prawidłowe
 Kreatynina z surowicy 0,78 przy normach 0,57-1,13
eGFR powyżej 60 /1.73  >60
Mam nadzieję, że jest to dobre na to by wskazywało.
Teraz tylko wydrukuję wynik żebym mogła idąc na rezonans mieć go przy sobie i bez problemów mieć zrobione badanie.
Badanie robiłam prywatnie bo uznałam, że szybciej to zrobię niż chodzenie od lekarza do lekarza po skierowanie tylko po to żeby zdobyć skierowanie. Bo oficjalnie skierowanie na takie badanie powinien dać mi lekarz kierujący mnie na badanie rezonansu, ale, rzadko kiedy lekarze specjaliści dają skierowania na badanie kreatyniny. Po pierwsze często zapominają, a po drugie uważają, że lekarze pierwszego kontaktu mogą dać, a lekarz pierwszego kontaktu nie zawsze chce dać bo uznaje, że to nie jest jego zadanie i ma racje bo to rola specjalisty który daje zlecenie, takie są przepisy, ale często lekarze próbują to przerzucać jedni na drugich.
Co o tym sądzicie?
Mam do Was jeszcze jedno pytanie bo na bloggerze pojawiły się nowe opcje wizerunkowe bloga, więc jak uważacie, czy obecna opcja Wam się wystarczająco podoba? Czy uważacie, żeby coś zmienić? liczę na wasze uwagi.
Zapraszam Was serdecznie do odwiedzania bloga, do czytania, komentowania, obserwowania... :) 

3 komentarze: