Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

wtorek, 27 czerwca 2017

Cd,.. problemów



Witam Was serdecznie. Postanowiłam napisać dzisiejszego posta i pokazać kilka zdjęć ażeby pokazać jak od ponad 28 godzin wyglądają moje nogi i, że chwilami mam trudności ze skórą ( odnoszę wrażenie, że jest jej za mało), nie znam jeszcze przyczyny objawów ale dziś część z nich czyli obrzęk nawet zauważyła rehabilitantka i ustaliłyśmy, że jutro spróbujemy zahamować obrzęk plastrami.
Ja dziś jeszcze raz czytałam ulotki Nivalinu i Dexamethasone i nigdzie nie ma słowa że mogą być skutki uboczne obrzęki.
Obawiam się, jednak, że może mieć to związek z tymi lekami i albo coś zniszczyło albo rozregulowało korę   nadnerczy, albo potas i coś dzieje się niedobrego z nagromadzonymi płynami. Wiem, że w czwartek na Izbie Przyjęć będzie moja pani doktor neurolog albo trzeba odwiedzić lekarza internistę... Czekam jutro i sprawdzimy efekt po plastrach. Nie chcę przeginać z lekarzami, ale możliwe, że nie będzie wyjścia. Na tym kończę dzisiejsze króciutkie rozmyślania. Jak zawsze zapraszam do odwiedzania, komentowania i obserwacji bloga. Zapraszam już dziś na następne relacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz