Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

czwartek, 22 czerwca 2017

Tracę dobrych lekarzy...

Witam Was serdecznie. W dniu dzisiejszym miałam badanie tzw. echo serca, które od poprzednio wykonywanego, czyli około półtora roku temu nie ubiegło pogorszeniu. Nadal jest niewielka niedomykalność dwóch zastawek i Pewne problemy z aortą i PFO które mam niedomknięte, dlatego trzeba to nadal obserwować ponieważ nie ma zagrożenia pewnie wystarczy raz na rok lub dwa lata.
Drugi dzisiejszy temat, ale to taki ważniejszy który bardziej mnie dotknął to temat dostępu do lekarzy. Miałam bardzo dobrą panią doktor psychiatrę (dziś przez zepsutą windę nie mogłam dostać się do budynku poradni szpitala MSW w Warszawie i pani doktor wyszła do mnie na zewnątrz), która pomimo mojej przeszłości potrafiła dać mi poczucie zaufania. Mało jaki lekarz a już dopiero psychiatra. I niestety dziś dowiedziałam się, że moja pani doktor odchodzi z pracy... W te wakacje tracę kolejnego dobrego specjalistę :(
A najgorsze jest to, że jeżeli mamy Kogoś dobrego to nie lubimy zmian, a ja przez swoje złe doświadczenia tym bardziej źle toleruję zmiany...
Podziękowałam pani doktor za zaufanie i opiekę, za całokształt. Życzyłam Jej powodzenia, choć jest mi ciężko. Teraz zastanawiam się gdzie szukać lekarza... czy pozostać w tamtej poradni, czy trzeba szukać gdzieś dalej Kogoś mocno zaufanego... POMOCY... Przyznam, że się boję bo chyba zaczynam tracić grunt, za dużo szukania nowych specjalistów. Wiem, że muszę się pozbierać, ale dziś przyznaję, że jest mi ciężko, może Wam trudno w to uwierzyć ale popłakałam się, bo to Od 5 lat po za (jednym przyjacielem), jedyna osoba która wiedziała dosłownie wszystko o moim życiu. To osoba, która uważa, że moja choroba nie koniecznie jest moją przyczyną, tylko mojej trudnej sytuacji rodzinnej skomplikowanej, zamieszanej. Ktoś nie obwiniał mnie... więc popłakałam się, bo jak ja teraz znajdę Kogoś Kto mnie tak szybko zrozumie...
Już Was nie zanudzam, nie rozczulam się nad sobą, bo to nie o to chodzi.
Dziękuję, Wam że tu jesteście... Zapraszam do obserwowania stale bloga, będziecie na bieżąco wiedzieć co się dzieje. Zapraszam też do komentowania, czytania zachęcania znajomych itd. Jutro kolejna wizyta w poradni leczenia bólu więc w najbliższym czasie kolejne relacje. Od poniedziałku rozpoczynam rehabilitację w jednym ośrodku, turnus dwutygodniowy. Kończę 07.07.2017r, a już 10.07.2017r rozpoczynam kolejny turnus dwutygodniowy. Zapraszam na kolejne relacje.
Postaram się też uzupełnić stronę o dokumentacji medycznej bo jest już troszeczkę nowych dokumentów, tylko trzeba je sfotografować ...i uporządkować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz