Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

wtorek, 18 lipca 2017

nowa poduszka część druga

Witam Was serdecznie.W dniu dzisiejszym postanowiłam zamieścić posta (obiecanego),w którym chcę króciutko przedstawić moje odczucia co do nowej poduszki, pragnę zamieścić również zdjęcie i pokazać jak wygląda.
Jak widać na załączonej fotografii podusia nie jest duża, jest od strony szyi i karku odrobinę wyżej następnie wgłębienie na głowę i wyrównanie pozycji, żeby głowa nie schodziła w dół. Po dwóch nocach zauważam, że mniej napięty jest kark, nie muszę tak się napinać w nocy delikatnie układam się a wszystko idzie na jeden poziom (gdzie przy zwykłych poduszkach musiałam je wyginać we wszystkie strony). Zobaczymy czy sprawdzi się na dłuższy czas ale póki co nie narzekam, a wręcz jest przeciwnie zauważam, że jest mi znacznie wygodniej. Jeśli macie problemy ze snem i niewygodną poduszką  polecam poduszki profilowane. Dla mnie jest to naprawdę pomocne. Na tym kończę dzisiejszego posta, nie chcę się rozpisywać, bo i tak uważam, że najważniejsze jest już w tym zawarte.
Zapraszam do odwiedzania mojego bloga,. Zachęcam do stałej obserwacji, a będziecie mogli być na bieżąco z tym co się dzieje na blogu.
Zapraszam do czytania i komentowania poszczególnych postów i stron.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz