Polecany post

Nowy rok, nowe ulotki, stare probleny - zbiórki itp

Witam Was serdecznie. Moi drodzy jak wiecie wydatki na leczenie nie maleją, a wręcz przeciwnie rosną... Od początku roku straciłam też jed...

piątek, 28 lipca 2017

Potrzebna pomoc na ortezy i aparat do tens











Witam Was serdecznie. W dzisiejszym poście ponownie zwracam się do Was o pomoc. Ponieważ moje zdrowie jest jakie jest a moje stare ortezy uległy zniszczeniu przez częste użytkowanie zwracam się do Was o Pomoc i wsparcie w zakupie niezbędnych do normalnego funkcjonowania ortez i aparatu dzięki któremu choć na chwilę może złagodnieć mój ból. Nie wszystko muszę mieć co przedstawione na zdjęciach. Potrzebuję 4 ortezy na dłoń te trzy które są przedstawione i ta najkrótsza w dwóch egzemplarzach (ponieważ zdarza się kilka urazów jednocześnie więc na obie kończyny jest to potrzebne). Na staw biodrowy jedna, na staw barkowy też jedna powinna wystarczyć, ale na staw skokowy potrzebuję już 3 dwie albo te niebieskie (i one są najodpowiedniejsze- ale droższe) albo dwie te sznurowane czarne i jeden z aparatów na noc powodujący, że noga nie będzie się wykrzywiała ale spokojnie będzie oddychała. I  do tego jedna na staw łokciowy.
Jak możecie mi pomóc otóż już odpowiadam. Jestem podopieczną fundacji Avalon
Dane odbiorcy Fundacja Avalon ul. Michała Kajki 80/82/1 04-620 Warszawa Polska
bank  BGŻ BNP Paribas SA  oddział w Warszawie. Al. Krakowska 2 02- 284 Warszawa 
 Kod SWIFT/BIC.PPABPLPK
Fundacja AVALON KRS: 0000270809/ CEL : Stępień 7878 
numer Konta PL. 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001 
tytuł Stępień 7878 
numer Konta Euro  IBAN PL  07 1600 1286 0003 8642 6021
numer Konta USD IBAN PL  77 1600 1286 0003 0031 8642 6022 
numer Konta zagranica inne niż EURO i USD IBAN PL  62 1600 1286 0003 8642 6001
SMS na numer  75165 o treści POMOC 7878
Zapraszam do Pomocy. Wydatki na leczenie są naprawdę ogromne. Możecie to zobaczyć we wcześniejszych postach gdzie umieszczałam jakieś rachunki. Po za tym obecnie przygotowuję się na pobyt w dwóch szpitalach a to są również dodatkowe wydatki. Dlatego zwracam się do Was o Pomoc... Do tego co już tutaj pokazałam z potrzeb potrzebuję tejpy i kilka urządzeń do ćwiczeń,(od piłek -małej i dużej po przez gumy do rozciągania - różne kolory ponieważ to jest różne napięcie do materaca składanego do ćwiczeń). Jak dla mnie to są stanowczo za duże koszty bo około 5000 do 6000 nie licząc wydatków na szpitale i leki stałe (a czasami wyskakują dodatkowe leki).
Proszę Kto może niech pomaga. I dziękuję za każde okazane serce. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz